tisdag 18 augusti 2015

Berlin mellan två pärmar

På semestern åkte vi till Berlin med tåget. Fyra intensivt fantastiska dagar. Kanske blir det ett och annat inlägg med bilder därifrån senare i höst. Ni som är lite närmare kan redan nu få se kort. För jag har gjort färdigt albumet! 

Det här albumet är precis som föra gjort helt själv. Kartong klätt med tapet och ihopbundet med min Bind-it-all-maskin. Sidorna är A4-kartong i svart, orange och blått. Jag har inte gjort album i A4-format tidigare. Lite mindre yta att jobba på, men den räckte till eftersom det inte var gigantiskt många bilder. Och det färdiga resultatet blev mer bok-känsla vilket var najs. 
Smakprov på innehållet:



Nu ska jag gå och bläddra i det igen och minnas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)