måndag 31 augusti 2015

Likasinnad

Jag bor hemma, på världens vackraste gård. Än så länge är det pappa som äger den men tanken är att en dag gör jag det. Farfar kunde försörja sin familj på den men det finns det inte en chans att jag kommer kunna göra. Men jag vill göra något med den, mer än att bo här. Det har funnits så många tankar. Äventyrsanläggning, lägergård, vandrarhem, gårdsbutik. Ett Bed&Breakfast finns redan en kilometer bort. Och i somras öppnade en gårdsbutik en kilometer åt andra hållet. Så nu får jag tänka en stund till. 

Vi var och besökte gårdsbutiken i helgen. Jag vill gärna göra massor av reklam för den. Men samtidigt har jag valt att inte vara helt offentlig här på bloggen. Om ni kommer hit ska jag ta er dit. 

Ekologisk odling av grönsaker, butik med lite av varje och ett café med raw food-fika. Och både katt och får att klappa. 


Får bli en vana att åka förbi där! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)