söndag 16 augusti 2015

När det händer så händer det

Jag har ett kärleksförhållande med min spade. Men det är en passion som flammar upp häftigt när våren kommer för att sen brinna ut rätt fort. 
Den här våren började jag projektet gräva-grusgångar och planen var att det även skulle bli en rabatt där Sötaste skulle plantera rosor. En dag med svettigt grävande blev det och jag tyckte att jag kom riktigt långt. Men längre än så kom jag inte... Så idag när vi tig nya tag fick jag börja med att rensa ogräs i gångare. Sen blev de med gemensamma krafter fyllda med singel. 

Gången är tänkt att fortsätta runt hörnet sen också...

Grusgången i framkanten är det vi gjort klart. Ska bli gång runt alla odlingslådor sen. 

Hjördis godkände. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)