söndag 18 oktober 2015

Det där med höst

När jag var som mest aktiv i scouterna visste jag alltid i förväg att alla helger i september kommer vara uppbokade. Newbiehajk, Hajk-DM, kanske en kårdag och gärna nån annan hajk också. 
Utan scouter fyller jag upp min höst rejält ändå. Jobb, träning, hälsa på vänner och diverse lopp har det varit det här året. Väldigt mycket bättre än förra som var mest jobb, äta, sova, jobb, äta, sova. Tills det inte gick längre för någon av oss. 

I år har värmen hållt i sig länge och vi vill saker. Det är underbart att känna att vi orkar fast vi är så trötta att vi somnar i soffan före nio på fredagkvällen. 

Det som inte finns är bloggengagemang. Inser att så kommer det vara återkommande varje höst. Allt startar på nytt och jag befinner mig här och nu istället för i en text och i en bild. 

Instagram har fått de flesta av mina bilder senaste tiden. Jag heter Lonelyfield125 ifall nån saknar mig. En och annan bild letar sig hela vägen fram till bloggen också. 

Vi städade och pyntade i trädgården. 

Pinninstallationen har jag tänkt pynta efter diverse högtider under vintern. 

Sötaste grävde ner krukor med chokladmynta och svarta vinbär. Hoppas de överlever vintern så vi kan ge bort dem i vår. 

1 kommentar:

  1. Varifrån kommer namnet Lonelyfield? Har varit nyfiken ett tag men inte kommit mig för att fråga men nu såg jag skylten på dörren och då...

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)