söndag 27 december 2015

Lite sent för vissa

Jag vaknar upp dagen efter julhelgen och ute lyser världen vit. Snö. Vackert att titta i. Elände att cykla i eller få innanför nacken. Kanske får mamma julstämning nu? Själv, uppvuxen på åttiotalet, förknippar jag jul med gröna gräsmattor och regn i luften. 

De flesta hemligheter är utdelade och redo att delas här. Först ut blir StorC's julklapp. På fuldesign.se hittade jag mönster till broderier som passade både min broderarförmåga och StorC's soffa. 

Good side

Dark side


Kände mig attans nöjd och han verkade glad också. Han fick även en burk med smarta sötsaker eftersom han som jag kämpar med sötsuget. 
Av StorC fick vi en matschande julklapp, på nyårsdagen ska vi gå och se nya Star Wars-filmen. Yeay =)

4 kommentarer:

  1. God Fortsättning på julhelgen. Så snyggt kuddar med modernt motiv. Jag förstår att storC blev glad för sin julklapp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning själv, och tack!

      Radera
  2. Jisses vilka läckra kuddar! <3

    God fortsättning och ett gott nytt år önskar jag er också! <3
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och god fortsättning till dig. Kram

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)