söndag 3 april 2016

Dagens outfit

Hur många där ute har börjat jobba på bikinikroppen 2016 än? Är väl hög tid antar jag. Jag har en diet jag starkt inte rekommenderar. Brusten blindtarm. Visst för att det blir markant slankare både här och där men magen putar ut mer än före och det är garanterat inte värt det. En annan metod jag gillar bättre är att äta vanlig mat till en blir mätt och göra sånt du tycker är kul. Det borde göra dig starkt och redo nog att ta dig till stranden, byta till valfri bikini/baddräkt och fullständigt ge f-n i vilka normer och former du lever upp till eller inte. Ha!

Jag har inte alltid klarar av att hålla sjuka ideal ifrån mig. Och då var det en sak som helt klart fick mig att känna mig så attans mycket snyggare. Svälja förtreten med klädstorlek och köpa nya, snygga kläder i rätt storlek. Snygga kläder är alltid trevligt. Och motiverande. 

Jag räknade fel. Det är inte en vecka kvar tills jag får springa igen utan två. Som belöning för hur attans duktig jag är som står ut köpte jag nya träningskläder i går. 

Kommer visserligen dröja längre än två veckor innan jag kan använda dem. Behövs rätt mycket mer värme =) Två presentkort och medlemsrabatt gjorde att jag kunde få köpa nått jag helt enkelt tyckte var attans snyggt och inte riktigt behövde. 

Dagens outfit av redan befintliga och lagom varma träningskläder var lite mer svart...

Tur att andra delar är mer färgiga. 


Rundan blev den samma jag gått i ett par tre veckor nu. Men på snabbast tid hittills. 


5 kommentarer:

  1. Heja heja. Tror på samma "diet" som du. Klädernas passform gör underverk för hur snygg man känner sig. För små eller för stort gör ingen glad. Träningskläder gör att jag känner mig snabbare än vad jag är...hahaha. Jag kämpar fortfarande med att klara av att gå 5 km utan smärta. Det har varit en kamp på flera år nu. Börjar känna att jag aldrig kan gå framåt i utveckling. Bara bakåt. Det är sjukt tråkigt och motivationen är då inte på topp. Testade att styrketräna ett tag här i vinter men fick ge upp det. Fick galet ont i min rygg. Sjukgymnasten skakar på huvudet och fattar inte vad som är fel. Att inget verkar fel är ju bra men om det ändå gör väldigt ont så hjälper det ju inte.
    Jag tittar in till dig då och då och fortsätter inspireras av dina resultat. Kämpa på och fortsatt kryande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fy vad träligt att ha ont hela tiden. Jag har senaste tiden lärt mig att ha grym respekt för de som dras med nånting hela tiden. Jag som alltid ansett mig så himla stark kände rätt snart att "nu klaaaaarar jag inte mer". Jag hade väl gjort det om jag varit tvungen, men är så otroligt tacksam för att det rätt snabbt ändå blev bättre igen.
      Träningskläder is da s**t! Med dem på har en tränat även om rundan bara blev två kilometer. Så det så!

      Radera
  2. Du har rätt i att man klarar när man är tvungen. Det finns ju inga andra alternativ. Jag brännskadade mig illa när jag var 27 år och vägen att bli läkt och återhämta sig var lång. Det var en mental prövning. Smärtsamt också för den delen men man klarar det. Var hos doktorn förra veckan och fick frågan om jag opererats nån gång och när. Då skrattade jg för jag minns inte alla datum. Svarade bara att jag varit nersövd 16 gånger. Då vet vi att du tål nedsövning svarade hon och så skrattade vi ihop. Helt galet. Länge leve viljan, livslusten, kämpaglöden, pyssel och trädgårdsdrömmar 😂🍀🌷

    SvaraRadera
  3. Snygg belöning. Och bra strandpepp.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)