måndag 2 maj 2016

Morgondagens outfit

I helgen var vi på Vikingamarknad. Attans mysigt. Vi brukar ha med picnic men i år orkade vi inte. Linnebyxorna och ulltunikorna åkte på så lite stämning fick vi ändå. Jag tog inte ett enda kort och inget på vår outfit heller. Men hemma fick jag fotat dagens inköp och morgondagens outfit. 
De två gröna tygerna ska bli ett par pösbyxor till Sötaste och det roströda och orangea ska bli en klänning till mig. Vi är nämligen bjudna på bröllop i sommar som ska vara medeltida. Finfint minsann =) Jag förväntar mig helstekt vildsvin. 

2 kommentarer:

  1. Åh va spännande! Ser fram emot foton från bröllopet! Bara älskar medeltida tema <3

    SV: Ja vem önskar inte att man minns mer sen skoltiden, men man lär utav sina misstag och jag tycker nog att livet är den bästa skolan i alla lägen :)
    Än ser mina svartvinbärsskott ut att överleva i alla fall ;) Och jag väntar otåligt på att få veta mer om kursantagningen.

    Kram Sanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nån form av bilder blir det helt klart! =)

      Radera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)