torsdag 5 maj 2016

Solens återkomst

I går hade jag t-shirt på mig ute. Premiääääär!!! Både på gården på jobbet och sen när jag sprang. Naaaaajs =)
Dagen började så där dimmig som blivande varma dagar gör här i den här delen av landet. Jag tog min hittills mest lajkade bild på Instagram. 
Jag kallar den " Kor i motljus". 

Motljus är alltid kul. 
Foto åt ena hålet. 
Foto åt andra hållet. 

Det där med lajks. Det är ju sån egokick. Särskilt när det är en främmande fancy person som gillar min bild. En fotograf!!! Som själv tar fantastiska bilder. Sen inser en att det är så många jobbat med Instagram. Om de gillar min bild kommer jag antagligen gå in på deras sida. Och lajks bilder där. Eller kanske till och med köpa av dem. 
Men det är fortfarande kul att bli lajkad =). Jag heter Lonelyfield125 på Instagram om nån är nyfiken. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)