tisdag 7 juni 2016

Fyra gånger upp för en slalombacke

Trailrun. Två varv på en femkilometersslinga. Upp för en slalombacke. Ner för en slalombacke. Och upp för en backe bredvid som alltså var typ lika lång och brant. Sen ett varv till. Att springa en mil under timmen med de förutsättningarna är för min del en utopi. Men under 70 borde jag absolut klara. Och kommer jag under 65 blir jag sjukt nöjd. Sluttid?
63:58!! Och de två som kom efter mig var en merit att klå. Båda var nog egentligen snabbare än mig. Men jag var starkare. Andra varvet upp för slalombacken knäckte dem men inte mig. Ha! 

Syskonbarnen gick det också bra för. Trea, fyra och typ sjua. Syster delade ut vatten med bravur ovh Sötaste hejade perfekt. Attans bra vi är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)