lördag 13 augusti 2016

Ett plus ett

Aarhus, Blommehaven camping, vårt tält. En plats vi tycker om. En plats som är viktig. Jag ler fånigt och Sötaste ler tillbaka. 

Det sitter en ring på mitt finger och i hela kroppen strålar styrkan i symboliken. För det är ju inte mer vi med ring än det var utan. Och ingen annan kunde missa det varken då eller nu. Men med en ring är det som att allt ändå är just det, mer. Mer av allt det som redan så stort som det kan bli. 

Vi kommer hem och berättar för våra nära. Kramar och grattis ramlar in och får oss att le om möjligt ännu fånigare. Kära Syster och Systerdotter överraskar med en bricka. 

Och Lillebror kommer med present från sig och sina päron som värmer dubbelt. 

Jag har nått som blänker på mitt vänstra ringfinger =D

6 kommentarer:

  1. Grattis härifrån också! Vilka vackra ringar ni har. Och fina presenter ni fick. Men den där smurfen bredvid lycktan blev jag allt lite kär i, halmhatt och allt :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Smurfarna fick jag av min förra chef när jag slutade på det jobbet. Han tyckte jag var en trädgårdssmurf för jag fick barnen att växa =)

      Radera
  2. Grattis i massor! Era förlovningsringar liknar våra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Attans säga ringar ni har i så fall! =)

      Radera
    2. Autocorrekt. Snygga menar jag , inte säga.

      Radera
  3. Åhh va skoj!! Stort Grattis till er båda!! <3

    SV: Mm hemodlat är verkligen bäst <3 Har snigelproblem även här för andra året så jag försöker bekämpa dom så gott det går...smulat äggskal på jorden runt plantorna är det som funkat bäst så långt, ja plus att jag kvällstid gått och plockat dom för hand och matat hönsen med dom...envis som få =)

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)