söndag 2 oktober 2016

Jag är i ett annat rum

Det blev paus och pausen kommer fortsätta på obestämd framtid. Mitt skrivbehov går upp och ner och nu är den ner. Jag har egentligen inte ens lust att skriva det här inlägget. Men en får ju sköta sig eftersom jag själv ogillar skarpt när jag hittat en bra blogg och så slutar personen plötligt att skriva. 

Vill jag kommer jag tillbaka. Vill jag inte får Lonelyfield Pysslar ligga kvar som ett arkiv över idéer jag hade de senaste två åren. 

Jag finns på Instagram, en och annan bild dyker upp där på både det ena ovh det andra. Lonelyfield125 heter jag. 

Å, just ja, jag tog mig runt på Lidingöloppet! Drygt 3 å en halv timme och jag SPRANG i HELA Abborbacken. Ha!


3 kommentarer:

  1. Wow på loppet och backen!! Inte för jag vet hur den ser ut men backspringare impar på mig.

    Saknar dina inlägg men gillar att du lyssnar på dig själv. Och uppskattar att du talar om att nu blir det paus. Maila om du känner för det.

    SvaraRadera
  2. Åh kommer att sakna dina inlägg men man måste lyssna på sig själv <3

    SV: Det är nog en blandning, min panikångest triggas ju igång när jag mår skit i övrigt.

    Kram
    Sanna

    SvaraRadera
  3. Hej. Tittar in här lite så och då i hopp om att du ska ha haft lust att kliva igen. Hoppas du och de dina har en fin adventstid.

    SvaraRadera

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)