söndag 4 juni 2017

Swiiiiiiisch!!!

Märker ni hur snabbt jag skriver. Det är nästan så att jag inte hinner med själv. Harreligen!! Det är för att jag inte skriver på min gaaaamla iPad. Min gaaamla iPad var lite gammal och seg. Men min nyyya iPad är supersnabb! =)

Finaste besöket från andra sidan Sverige kom igår. Vi möttes upp på medeltida marknad i medeltida kläder. Jag har sytt en ny tunika till mig och en ny undertunika till Sötaste. Resten vi har tyg till ligger fortfarande i osytt tillstånd i pysselrummet. Nått ska vi ha kvar att inviga när vi åker till Gotland senare i sommar! 
Vi tycker om medeltid och vi tycker om mat. Så en medeltida-ish picnic på yllefiltar i solen i väntan på tornerspel är en fantastisk kombination.




Sen åkte vi hem för mer mat. Fyllde både grillen och magarna med massor av gott. Och bytte paket. När jag öppnade utbrast jag spontant "ni är inte kloka!". En ny iPad! Harreligen!!! Tack så underbart mycket! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du skriver en kommentar, det gör mig jätteglad =)